مفاجأة جديدة حول عودة ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي

أثارت رشا سامي العدل الجدل خلال الساعات الماضية، وذلك بعد إعلانها عودة النجمين ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي بعد طلاق استمر 4 أشهر.

تصريحات رشا سامي العدل

عادت رشا سامي العدل بتعديل إعلانها حول عودة ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي، وكتبت عبر حسابها بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: 'الناس الأفاضل اللي قرروا يقولوا اني أعلنت رجوع الجميلة ياسمين عبد العزيز و الجدع احمد العوضي'.

وتابعت: 'أنا مين علشان أعلن، حضرتكم هو مش سر اصلا لو ركزتوا بس هاتعرفوا ان الخبر انتشر من قبل ما انا انزل بوست اقول للناس ميهاجموش ويتكلموا وحش عن اتنين زمايل أكن ليهم كل الحب و الأحترام'.

واختتمت رشا العدل حديثها، وقالت: 'اتنين اجدع من بعض ربنا يحميهم و يحفظهم لبعض'.

 

حقيقة عودة ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي

جدير بالذكر أن، رشا سامي العدل فجرت مفاجأة بشأن حقيقة عودة ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي خلال الساعات الماضية.

كتبت رشا سامي العدل في منشور عبر حسابها الرسمي بموقع فيس بوك: «لكل الهبيدة اللي ماوراهمش غير الهبد والتدخل في حياة الناس واللي بيغلطوا في اتنين معظم الناس وأولهم أنا بيحبهم كل واحد على حدا ومع بعض».

وتابعت في تعليقها على صورة الثنائي ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي قائلة: «أنا اه مش بعلق عندكم بس شوفت كمية الغل والحقد تجاه قصة حب حلوة وكابل كيوت ودمهم سكر».

ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي ياسمين عبد العزيز وأحمد العوضي

تصريحات ياسمين عبد العزيز عن أحمد العوضي

واختتمت: «هما أصلا رجعوا لبعض وربنا يسعدهم ويهنيهم وحبهم يكبر ويزيد وخليها تاكلكم».

وكانت قد دخلت الفنانة ياسمين عبد العزيز في وصلة من البكاء بسبب حديثها عن زوجها السابق الفنان أحمد العوضي.

وتحدثت ياسمين عبد العزيز باكية عن علاقتها بأحمد العوضي، في تصريحات تليفزيونية، قائلة : «أنا مش بحب أحمد أنا بعشقه»، مؤكدة على أنه أول حُب في حياتها.

وأضافت ياسمين عبد العزيز، قائلة: «أنا لما كنت مع أحمد وحبيت واكتشفت إني مكنتش بحب قبل كده.. إن الحب اللي كان قبل كده أنا محبتش.. أن أحمد أول حب في حياتي.. كنت فاكرة اللي قبل كده كان حب، واكتشفت أن الحب الحقيقي أحمد».

وعن عودتها لـ أحمد العوضي، أشارت إلى أنها تترك الأمر لـ «ربنا»، قائلة: «ده شئ بتاع ربنا، انا عملت استخارة وعملت عمرة، وفي حاجات كده بتبقى بتاعة ربنا.. أنا ربنا عايز يمشيني في السكة دي أنا راضية، ولو ربنا عايز يمشني في سكة آخرى أنا راضية؛ لن ربنا هو اللي شايف وأدرى من اللي عايز».

وأشارت ياسمين عبد العزيز، عن انفصالها من أحمد العوضي، قائلة: «مش يمكن دعوة من دعواتي يا رب اعملي الخير.. ما يمكن شايف ده خير».