مفيش سلكان .. هل يوجه حسن شاكوش رسالة لزوجته في الأغنية الجديدة؟

فاجآ حسن شاكوش مؤدي المهرجانات متابعيه وجمهوره، بتصرفه خلال الساعات القليلة الماضية، تزامنًا مع أزمته مع زوجته ريم طارق والاتهامات المتبادلة بينهما.

حسن شاكوش أغنية في قلبي جراح

روج حسن شاكوش لأغنية جديدة يتعاون بها مع المطرب الشعبي طارق الشيخ، وتحمل اسم «في قلبي جراح»، نشر مقطع منها عبر صفحته الرسمية بموقع فيس بوك.

وعلق حسن شاكوش على أغنيته الجديدة قائلًا: «‏صباح الفل والجمال انتظروا في قلبي جراح.. خلال أيام أنا والنجم طارق الشيخ».

حسن شاكوش وطارق الشيخ

وتقول كلمات أغنية في قلبي جراح لـ حسن شاكوش وطارق الشيخ: «في قلبي جراح.. ماشوفش خالص الأفراح ونفسي ارتاح.. بحس بخنقة على صدري.. ومش مرتاح.. حياتي عبارة عن سيرك.. وآلام وجراح وبهلوانات.. مليون سلام.. على اللي باعوني وسكنوني بالكلام عشان قرشين.. لعبوا دور الرجولة تمام.. وأنا طلعت مش فهمان رايح لمكان.. مفيش سلكان».

عبستك ازاي وانتي مش بستاني.. جملة تم تسريبها من محادثة بين مغني المهرجانات حسن شاكوش وزوجته ريم طارق، هذه الجملة الغير مفهومة أثارت الجدل لدى الجمهور وبدأوا يسخرون منها.

حسن شاكوش وطارق الشيخ حسن شاكوش وطارق الشيخ

سر شفرة حسن شاكوش وزوجته

تداول عدد كبير من الجمهور جملة حسن شاكوش لزوجته ريم طارق، وهي 'عبستك ازاي وانتي مش بستاني'، وبعد محاولات عديدة وصل بعد رواد السوشيال ميديا لسر شفرة حسن شاكوش وقالوا أنه يقصد قول: 'هبسطك ازاي وانتي مش بسطاني'.

وعلى جانب أخر يبدو أن أزمة المطرب حسن شاكوش وزوجته ريم طارق، أخذت منعطف جديدًا، ولكن هذه المرة على مستوى النيابة العامة، وذلك عقب مواجهة نارية بين محاميي حسن شاكوش وزوجته على الهواء، ببرنامج صالة التحرير بينهما، كشفا فيها عن آخر التطورات المتعلقة بقضية المطرب حسن شاكوش وزوجته.

أكدت المستشارة هايدي الفضالي، محامية زوجة حسن شاكوش، أنه تم التعدي على زوجة حسن شاكوش وعائلتها، علنا بالسب والقذف، من خلال المكالمات الصوتية أو التسجيلات المرسلة عبر مواقع التواصل الاجتماعي التي تم إرسالها.

حسن شاكوش وزوجته في مرمى سخرية نجوم الفن والجمهور بعد جملة «عبستك ازاي وانتي مش بستاني»

سر شفرة حسن شاكوش وزوجته.. عبستك ازاي وانتي مش بستاني

مواجهة نارية بين محاميي حسن شاكوش وزوجته على الهواء.. فيديو

محامية زوجة حسن شاكوش: لدينا تسجيلات صوتية ضده.. وسنرد على رفضه الطلاق.. فيديو

محامي حسن شاكوش يفجر مفاجأة جديدة حول مؤخر صداق زوجته.. فيديو