مواعيد عرض الحلقة السابعة مسلسل تلت التلاتة على قناة صدى البلد

يشهد اليوم الجمعة 14 أبريل عرض الحلقة السابعة من مسلسل تلت التلاتة على قناة صدى البلد، حيث يشهد العمل أحداث مشوقة بعد عرضه في النص الثاني من موسم مسلسلات رمضان 2023.

الحلقة السابعة مسلسل تلت التلاتة على قناة صدى البلد

تعرض أحداث الحلقة السابعة من مسلسل تلت التلاتة على قناة صدى البلد، اليوم الجمعة الموافق 14 ابريل الجاري، في تمام الساعة الخامسة مساءًا.

غادة عبد الرازق تلت التلاتة

الفنانة غادة عبد الرازق ردت على الانتقادات والهجوم الذي تعرضت له بسبب تصريحاتها الخاصة بعدم الصيام في رمضان، قائلة: «قلت ساعات».

وتابعت غادة في تصريحاتها التلفزيونية: «لو طبقت في التصوير يومين أو ثلاثة ورا بعض مقدرش أصوم فيهم لأني باخد أدوية، سابوا كل اللي قلته وكتبوا إنها مبتصومش في رمضان لما بتشتغل».

وحول انتقادات مسلسل تلت التلاتة ، واتهام صناعه باقتباس الفكرة، علقت قائلة: «الشجرة المثمرة بيحدفوها بالطوب».

مسلسل تلت التلاتة

غادة عبد الرازق تحدثت عن مسلسل تلت التلاتة قائلة: «اللي شدني فيه إنه مكتوب حلو أوي وفكرة الثلاث شخصيات التوأم حمستني، لأن كان اتعرض عليا كتير زمان إني أجسد فكرة التوأم بس كانوا بيبقوا اتنين بس فكنت بشوفها مستهلكة أوي وتمسكت إن الـ3 التوأم يبقوا شبه بعض شكلًا في كل حاجة».

الفنانة غادة عبد الرازق، تابعت: «وأنا شوفت ده في الحقيقة إن يكون توأم نسخة من بعض في الشكل والتعامل، وحسيت إن منطقة التشويق دي شبهي لأني نجحت فيها زمان الحمد لله وشدني إن الدور فيه تحدي إني أعمل 3 شخصيات توأم نسخة من بعض خارجيًا، لكن مختلفين تمامًا داخليًا».

وأضافت غادة: «ده كان تحدي لـ غادة عبد الرازق إني ألعب 3 شخصيات، ومن ضمن صعوباته إن في المشاهد اللي بتجمع الشخصيات دي مع بعض ببقى واقفة بمثل ومفيش حد قدامي وببقى شبه المجانين قدام فريق العمل».

أحداث مسلسل تلت التلاتة الحلقة 5 .. غادة عبد الرازق تورط زوجها في جريمة جديدة

ملخص مسلسل تلت التلاتة الحلقة 6.. غادة عبد الرازق تقتل عشيقة زوجها

بسبب الصيام.. غادة عبد الرازق ترد على الهجوم وانتقادات مسلسل تلت التلاتة