مي عمر تكشف حقيقة خناقتها مع روبي: استغربت من كلام فريدة سيف النصر

كشفت الفنانة مي عمر حقيقة خناقتها مع الفنانة روبي، بحسب تصريحات سابقة للفنانة فريدة سيف النصر، في كواليس مسلسل رانيا وسكينة.

قالت مي عمر عبر تصريحات تلفزيونية لها: «استغربت لما سمعت كلام أستاذة فريدة سيف النصر عن مسلسل رانيا وسكينة، وهي فنانة مهمة جدًا، وأنا وروبي صحاب جدًا، ومفيش مرة اختلفنا في وجهات النظر».

مي عمر وروبي

وتابعت حديثها عن حقيقة خناقتها مع روبي، قائلة: «ولما المسلسل خلص زعلنا علشان مش هنشوف بعض كتير تاني، ومعرفش إزاي فريدة سيف النصر قالت كدة».

وتحدثت مي عمر أيضًا عن كواليس دورها في مسلسل علاقة مشروعة، قائلة: «كارثة إن يبقى في واحدة على علاقة مع واحد متجوز، وأنا عملت الشخصية دي في مسلسل علاقة مشروعة ومكنتش حباها واترددت في تقديمها».

مي عمر

مي عمر مسلسل علاقة مشروعة

واستكملت: «بكره الشخصية دي جدًا على الحقيقة، وبدأت أحاول أبقى هي عشان أحبها وأعرف هي شايفة نفسها إزاي، ووجهة نظرها إنها بتشوف نفسها مش غلطانة، وإن إيه المشكلة ما هي بتحبه وسايباه مع مراته عادي».

وأضافت الفنانة مي عمر: «أنا كـ مي بشوف أن مفروض راجل متجوز خط أحمر، واللي مش مبسوط في حياته يطلق ومفيش حاجة اسمها عشان الأولاد والرجل اللي بيعمل كده بيكذب وبيضحك على نفسه وعلى اللي معاه».

واختتمت: «واللي مش مبسوط ينفصل، ويدخل في علاقة جديدة بعدها، لكن مع بعض غلط عشان أنت بتظلم الاتنين الأولى والتانية».

مي عمر وروبي مي عمر وروبي

مي عمر وروبي مي عمر وروبي

مي عمر مي عمر

مي عمر مي عمر