نجل هالة صدقي: بينادوني في المدرسة يا ابن صفصف.. وابنتها: بتعترض على لبسي

تحدثت الفنانة هالة صدقي عن خوضها تجربة «البيزنس» بجانب التمثيل، موضحة أنها فشلت وخسرت فلوس كثيرة بسبب مشروع ما ولم تستكمله.

أزمات هالة صدقي

وأضافت الفنانة هالة صدقي في تصريحات تلفزيونية لها، قائلة: «وحاليًا فتحت مطعم مع مجموعة من أصدقائي لاحتفظ بنفس المستوى الفني، وأنا ست عندها التزامات مادية ومينفعش أنزل اشتغل علشان الفلوس ولازم آآمن نفسي».

وتابعت قائلة: «لازم نشتغل حاجة غير الفن عشان أحافظ على مستوايا الفني، وأنا اتعلمت كثيرًا في مجال المطاعم، وكل واحد فينا ربنا أعطاه تجربة سيئة أو ابتلاء في حياته مر بها».

هالة صدقي هالة صدقي

أبناء هالة صدقي

وقالت أيضًا: «الحمد لله إن أي تجربة مريت بيها يكون لها حل واستطيع تجاوزها»، أما نجل الفنانة هالة صدقي سامو زكريا، أوضح أن عددًا من زملائه في المدرسة ينادون عليه بـ «يا ابن صفصف».

وأكد سامو زكريا نجل هالة صدقي أن والدته تعامله هو وشقيقته كأنهما أصحاب، أما ابنتها مريم زكريا، قالت: «كان عندنا عزومة، وأثناء العزومة كان اللي موجودين بيسيبوا العزومة وبيتفرجوا على ماما».

وتابعت مريم زكريا ابنة هالة صدقي قائلة: «كلمة ماما لازم تمشي.. ولو حد فينا جه متأخر بالليل، بنتعاقب مش بننزل تاني يوم ولما يتخانق مع أخويا دايمًا بتيجي في صفه، وبتعترض على لبسي».

أبناء هالة صدقي أبناء هالة صدقي

هالة صدقي هالة صدقي

هالة صدقي هالة صدقي

هالة صدقي هالة صدقي

هالة صدقي: وشي ورم ورفضت الدموع الصناعية.. والبعض لا يهتم بجيلنا وبيخلينا درجة تانية

هالة صدقي: فيه غيرة بين نجمات جعفر العمدة .. لو كنت أصغر لقدمت شخصية وداد

وداد تتصالح مع صفصف.. مزاح جوري بكر مع هالة صدقي في احتفالية مسلسل جعفر العمدة

هالة صدقي: جالي عرسان بعد دور صفصف في جعفر العمدة

تغيير نهاية جعفر العمدة.. هالة صدقي تكشف الحقيقة