ندى رحمي: «مش جعانة ومستورة رغم أني مش شغالة بقالي سنة و 3 شهور»

تصدرت الفنانة ندى رحمي «تريند» محركات البحث على «جوجل» بعدما تعرضت للتنمر خلال الأيام الماضية، بسبب عدم استخدامها لأدوات المكياج وخرجت ندي عن صمتها قائلة، «بتنتقدوا إني مبحطش ميك اب ومبطلعش بالصورة اللي عايزينها، أنا واحدة مش شغالة بقالي سنة و3 شهور، قاعدة في البيت على المستوى الفني والإعلامي، ومعنديش مصدر رزق تاني».

وأضافت: «مش جعانة ومستورة وأهلي مكفييني ووضعي المادي مش زي الأول وأصحابي اللي كانوا معايا وأنا معايا فلوس مبقوش موجودين دلوقتي، أنا اشتغلت من وأنا صغيرة وأهلي علموني أجيب القرش وأصرف على نفسي من وأنا في ثانوية عامة، قاعدتي في البيت مموتاني، سنة ونصف ميتة».

ردت الفنانة الشابة ندى رحمي علي أحد أسئلة الجمهور لها، عبر حسابها الشخصي علي موقع تبادل الصور والفيديوهات “انستجرام”، بشأن وزنها الزائد كونه عائق بينه وبين ارتباطها بشريك حياتها ، وقالت “رحمي“، “أنا كنت تقريباً 200 كيلو واتخطبت، وعمر ماخطيبي في يوم طلب مني اخس .. بالعكس كان رافض أصلا أني أعمل العملية”.

وأضافت، “الخلاصة عمر الشكل ماكان مقياس لعلاقة، وبالأخص الجواز ده نصيب ونصيبك جايلك بس في المعاد اللي ربنا محدده رزقط ياقلبي عارف طريقك مش العكس صدقيني”.

فاجأت الفنانة الشابة ندى رحمي جمهورها بعدما فقدت من وزنها حوالي 100 كيلو. وخضعت ندى لنظام غذائي محكم بدأته منذ فترة وأدى إلى خسارتها لوزنها.

وكانت ندى اختفت عن الأضواء خلال الفترة الماضية بعد تقديمها مسلسل «الزيبق» من بطولة النجم كريم عبدالعزيز ثم تقديم برنامج «ست الحسن» مع شريهان أبوالحسن وهيدي كريم، وتسعى للعودة مجددًا خلال الفترة القادمة.

ندى رحمي: «كنت 200 كيلو وخطيبي عمره ما طلب مني اخس»

كيف خسرت ندى رحمي 100 كيلو من وزنها

https://www.instagram.com/tv/COdlOURHSS0/?utm_source=ig_web_copy_link