هنا الزاهد وأحمد فهمي يستعدان لعرض فيلم مستر إكس

تستعد الفنانة هنا الزاهد عرض فيلمها الجديد مستر إكس والذي تقف خلاله أمام زوجها الفنان أحمد فهمي وذلك ضمن أفلام عيد الأضحى 2023.

هنا الزاهد توجه رسالة لزوجها أحمد فهمي

كتبت هنا الزاهد عبر حسابها بموقع انستجرام موجهة رسالة لزوجها الفنان أحمد فهمي، وقالت: 'أنا شهادتي مجروحة عايزة أقول أحمد أشتغل على الفيلم ده أكتر من سنة وتعب جدا في الكتابة من قبل ما أكون حتى في الفيلم'.

وتابعت:' وكان دايما بيحكيلي عن تفاصيل الفيلم وهو متحمس وهو كان لسة فكرة مكتوبة على ورقة، ربنا هيعوض تعبك ومجهودك وربنا يكرمنا على قد تعابنا فيه'.

وأضافت: 'اشتغلنا قبل كدة مع بعض في مسلسل الواد سيد الشحات وربنا كرمنا فيه ويارب يكرمنا في الفيلم ده كمان، أول فيلم مع بعض متحمسة جدا الناس تشوفوا'.

أحمد فهمي يرد على هنا الزاهد

رد أحمد فهمي على هنا الزاهد، وكتب: 'أنا اللي مبسوط جدا إني اشتغلت معاكي يا حبيبتي وإن شاء الله نكسر الدنيا زي كل الحاجات اللي اشتغلناها سوا وانتي دايما إضافة قوية وكبيرة لأي عمل'.

أحداث فيلم مستر اكس

فيلم مستر إكس تدور أحداثه حول شخصية مستر إكس التي يجسدها الفنان أحمد فهمي وهو رجل عصابات تنشأ بينه وبين إحدى المحاميات التي تجسدها الفنانة هنا الزاهد قصة حب بعد تركها للمحاماة ويجسد محمد أنور دور الذراع اليمين لـ مستر إكس.

فريق عمل فيلم مستر إكس

فيلم مستر إكس بطولة أحمد فهمي ومحمد أنور وأوس أوس وهنا الزاهد وبيومي فؤاد ورحاب الجمل ومحمود حافظ وصبري فواز وعدد من الفنانين، ومن تأليف وإخراج أحمد عبدالوهاب.

أحمد فهمي يطرح البرومو الرسمي لفيلم مستر إكس ..فيديو

أبطال فيلم مستر إكس يتصدرون البوستر الرسمي.. كل ما تريد معرفته عن العمل

هنا الزاهد توجه رسالة إلى جمهورها قبل طرح فيلم مستر إكس

أحمد فهمي يكشف عن الإعلان التشويقي الأول لفيلم مستر إكس.. فيديو