ياسمين الخطيب: أبيع كليتي لمساعدة زوجي.. وعمري ما قابلت راجل مخه كبير

أثارت الإعلامية ياسمين الخطيب جدلًا واسعًا بسبب تصريحاتها الأخيرة حول زيجاتها ورأيها في عدد من مشكلات العلاقات الزوجية.

تصريحات ياسمين الخطيب

قالت ياسمين الخطيب إنها تزوجت أربع مرات، معلقة: «دي حاجات مش بتستخبى، وأنا عمري ما قابلت راجل مخه كبير ويقدر يحتويني ويفهمني».

وتابعت في تصريحات تلفزيونية لها: «أنا هقف جنب زوجي لو محتاج فلوس وممكن أفضل معاه لحد ما أبيع كليتي وأضحي بفلوسي كلها ليه».

وأضافت: «هعلي على صاحبتي لو عملت love لجوزي، وأعملها أنا كمان love أو أجيبها من شعرها وأقولها بتعملي كدة ليه».

موقف ياسمين الخطيب من خيانة زوجها

وكشفت ياسمين الخطيب موقفها إذا تعرضت للخيانة من زوجها، قائلة: «لو جوزي خاني وعاد معتذرًا مش هرجعله، ومش بسامح في الخيانة».

وتحدثت الإعلامية ياسمين الخطيب عن مواصفات فتى أحلامها، معلقة: «مش عايزة أقول المواصفات التقليدية، بس يكون راجل وواثق في نفسه وعقله كبير حاجات بسيطة وسهلة، لكن مش موجودة».

واستكملت حديثها قائلة: «هناك كلام عام يسعد كل الستات، أما تخش على المراية وتحط روج وتلبس فستان بتبقى سعيدة، لكن أنا بشكل شخصي أما بخش على السوشيال ميديا وبشوف رسايل الناس بتبسط».

ياسمين الخطيب ياسمين الخطيب

ياسمين الخطيب تثير الجدل بتصريحاتها عن الرجال

ردت ياسمين الخطيب على خطف المرأة لزوج صديقتها، قائلة: «الست بيحلى في عينها جوزها.. إزاي دي الستات في العلاقات دي أجدع من الرجالة القصة الكلاسيكية المعروفة إن الست تخطف صاحب أو خطيب صاحبتها لكن ده مش صحيح وبيحصل مع الرجالة أكتر بتحلى مرات صاحبه في عينيه».

واختتمت ياسمين الخطيب كلامها، قائلة: «الراجل مش بيبي ولا عبيط ولا طفل ومش أي واحدة بتقوله تعالى باي بيروح باي، محدش عنده جرأة يتكلم في الموضوع ده لكن الستات بتعرفوا تيجوا عليها».

قبل دخوله غرفة العلميات.. ياسمين الخطيب تطلب الدعوات لابنها

مستحيل نهائيا.. ياسمين الخطيب تنفي عودتها لطليقها رجل الأعمال رمضان حسني