سعد الصغير وبرلنتي عامر.. فضيحة جديدة تظهر للعلن

أزمة جديدة بين سعد الصغير وبرلنتي عامر مما جعلهم حديث مواقع التواصل الاجتماعي من جديد، حيث كشفت الأخيرة مقاطع فيديو تفضحه أمام الجميع.

سعد الصغير وبرلنتي عامر

نشرت برلنتي عامر مقطع فيديو لطليقها سعد الصغير عبر حسابها الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي فيس بوك، ظهر خلاله المطرب الشعبي أمام منزلها وذلك بحسب كلامها.

وعلقت برلنتي عامر على فيديو سعد الصغير قائلة: «يا سعد طول عمرك قاعد تحت بيت برلنتي 4 سنين وبننام تحت بيتي كفاية بقلا.. خلي عندك دم بس مش عايزاك فكك مني بقي وكفاية كدة وبطل هري وكلام».

سعد الصغير وبرلنتي عامر سعد الصغير وبرلنتي عامر

أزمة سعد الصغير وبرلنتي عامر

وكشفت برلنتي عامر سر عن سعد الصغير في منشور آخر، قائلة: «وللعلم إن سعد رجع لشمس الرقاصة ولسة راجع من عندها من تركيا يوم ما سافر تونس».

وأضافت: «أنا شخصيًا فرحت علشان يبعد عني بالمصايب بتاعته دي ربنا يبعدك لحد كدة بس لسة هنكمل في الجزء التاني البيت بقي والعيال وكدة يعني وهسيب الموضوع كله ليكم».

برلنتي عامر برلنتي عامر

برلنتي عامر وسعد الصغير

ونشرت برلنتي عامر عبر صفحتها مقطع فيديو لطليقة سعد الصغير الأولى وهي الراقصة شمس، وعلقت قائلة: «ده أول تعليق مني دي جوازة من جوازاتك شمس الرقاصة الناس خلاص مش هتصدق تاني يا سعد وقولتلك البلد دلوقتي فيها قانون وأنت جربت قبل كدة».

تابعت في تعليقها: «لما غلط ونزلت الحبس علشان غلط دي جوازاتك لازم تخلص بمصايب وفضايح وكدب ومشاكل أنا مش هرد علي راجل كبير في السن مش عارف حتي يتكلم كلمتين قدام الناس وده من حاجات كتير بتاخدها وأنا طلبت التحليل ليك في القضية.. الناس كلها عرفتك على حقيقتك».

طليقة سعد الصغير طليقة سعد الصغير

طليقة سعد الصغير

بينما قالت شمس طليقة سعد الصغير في مقطع الفيديو الذي نشرته برلنتي عامر: «كنت متجوزة سعد الصغير من 7 سنين ضربني وظلمني وبهدلني وخطفني من إسكندرية للقاهرة، ومضاني على إيصالات أمانة وصةرني من دون ملابس وأجبرني على الإجهاض بالتهديد».

ومن جهته قال سعد الصغير في بث مباشر له ردًا على برلنتي عامر عبر موقع فيس بوك: «سكت كتير عليها والناس ظلموني بسببها ومش هتكلم بأسلوبها، هي واحدة لسه خارجة من الحبس واسمها الحقيقي هدير من قرية زفتة».

برلنتي عامر: سعد الصغير طاردني بسيارته وتعدى على شقيقتي بالضرب

برلنتي عامر: معايا فيديوهات لسعد الصغير وهو بيقولي أنا السبب في أذيتك.. فيديو