أول رد من يسري نصر لله على الصور المتداولة لانزعاجه من صوت أنغام

تداول عدد من نشطاء مواقع التواصل الاجتماعي صورة للمخرج يسري نصر لله وهو يضع يده في أذنه بسبب انزعاجه من صوت الفنانة أنغام بآحدى الحفلات الغنائية، ما وضع نصر لله في موقف محرج.

يسري نصر لله يكشف حقيقة انزعاجه من صوت أنغام

كتب يسري نصر لله عبر حسابه بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: 'تابعت في اليومين إللي فاتوا بمزيج من الدهشة والابتسام انتشار فيديو ليا حاطط أيديا على وداني في حفل ختام مهرجان القاهرة السينمائي من أربع أو خمس سنين أثناء فقرة غنائية أدتها الفنانة الكبيرة أنغام'.

وتابع: 'أيامها وضحت لأنغام إنه كان فيه مشكلة هندسية كبيرة في ظبط التوازن بين صوت الأوركسترا وتحديدا آلات الإيقاع وبين صوتها، سببت تشويش ف الصوت'.

واستكمل حديثه، وقال: 'اللي أنا منزعج منه هو إن أيامها ماحدش علق خالص على الموضوع ده والفيديو مانتشرش ، وإن انتشاره دلوقتي تحديدا غالبا مرتبط باللي بيتردد عن زواج الفنانة أنغام، وكل إللي أقدر أقوله للناس إللي عاوزين يعملوا ترند على حسابي هو إن ده ما يصحش وما ينفعش خالص معايا. و إني بحب جدا صوت الفنانة الكبيرة أنغام وباحترم شخصيتها واختياراتها، وباتمنى لها كل السعادة'.

أنغام تعلق على ظهورها بالسجائر

وعلى جانب أخر النجمة أنغام تحدثت عن ظهورها، في فيديو كليب سيبك إنت، وهي ترقص وتدخن السجائر، إذ أثارت الجدل الكبير بين جمهورها.

قالت أنغام في تصريحات تلفزيونية: 'دي حالة إنسانية واقعية، وشفتها في ناس كتير، والكلام اللي كاتبه أمير طعيمة مكنش ممكن نصوره غير بالواقعية الواضحة دي'.

رأي أنغام في الذكاء الاصطناعي

وتطرق الحديث مع النجمة أنغام حول فكرة الذكاء الاصطناعي، وذلك عقب ظهور في أغنية لها كدويتو يجمعها مع إليسا وأصالة، وقالت: 'فكرة الدويتو حلوة والأحلام حلوة، لكن أن حد يستعمل صوتك وأنت مش عارف مش حاجة حلوة، وصوت مش حقيقي ومفيهاش الإحساس البشري، أتمنى أنها تكون هوجة وتخلص كده هيقعدونا في البيت'.

بالسيجار.. أنغام تروج لكليبها الجديد «سيبك أنت»

شائعات مثيرة تطارد أنغام بخلاف قصة الزوج الخامس

كم عمر أنغام بعد أنباء زواجها للمرة الخامسة؟

زواج أنغام للمرة الخامسة ؟ الحقيقة الكاملة

أنغام تعلق على استخدام الذكاء الاصطناعي في الغناء: هيقعدونا في البيت