كواليس مكالمة المطرب النقاش والفنان رامي جمال.. اثبتلي إنك رامي.. فيديو

كشف المطرب النقاش، كواليس مكالمة الفنان رامي جمال معه؛ بعدما انتشر مقطع فيديو له وهو يغني في الإمارات؛ ولاقى استحسان رواد مواقع التواصل الاجتماعي.

المطرب النقاش ورامي جمال

وقال المطرب أحمد سالم، خلال لقائه مع الإعلامية نهال طايل ببرنامج «تفاصيل» المذاع عبر قناة «صدى البلد 2»، إنه تواصل مع البداية مع عمرو حسن الذي نشر الفيديو، وبعدها تواصل مع الفنان رامي جمال عبر رسائل الواتساب.

واستطرد المطرب النقاش قائلاً: «دخلي محادثة على الواتساب؛ آلو أحمد سالم معاك رامي جمال، وأول مرة أشوف حاجة زي كدة؛ فقلتله حضرتك معلهش متزعلش مني إيه يثبتلي إنك رامي جمال؛ فضحك وقاللي طب مطلوب مني إيه أعملهولك علشان أثبتلك إني أنا رامي جمال».

دويتو المطرب النقاش ورامي جمال

وأضاف المطرب أحمد سالم: «قلتلة لو بس تبعتلي فويس صوت أو ريكورد أو كدة؛ بعتلي ريكورد بيقولي فيه تمام كدة يا أحمد كمان عرفتني وإلا تحب إني أنا أغنيلك؛ قلتلة لا كدة تمام قوي، وبعدين اتصل عليا، هو حاليًا هيعمل أغنية ليا، وهنعمل دويتو أنا وهو مع بعض».

وأكد أنه كان من المنتظر أن يلتقي الفنان رامي جمال لعمل جلسة عمل؛ لتحديد موعد اللقاء الثاني؛ لتجهيز التفاصيل المقبلة والترتيبات الخاصة بها، مستطردًا: «ربنا كبير مبينساش حد، وكل مجتهد بيقف جمبه، ولازم يساعده، وده كرم من عند ربنا؛ ولحد الساعة دي مش متخيل اللي حصل معايا».

المطرب النقاش: خريج دبلوم زراعة واكتشفت صوتي وأنا عمري 8 سنوات.. فيديو

المطرب النقاش: بخاف من الغناء في الأفراح ولو حد أحرجني ما بخرجش من البيت.. فيديو

https://www.youtube.com/watch?v=bQ2wwVJ7sjY