تفاصيل حفل محمد فؤاد وأحمد سعد في السعودية.. تحديد موعد طرح التذاكر

تصدر اسم الفنان محمد فؤاد التريند بمؤشر البحث الأشهر جوجل، ومواقع التواصل الاجتماعي المختلفة، تزامنًا مع الإعلان عن حفله الغنائي الجديد في السعودية.

حفل محمد فؤاد في السعودية

يشهد حفل محمد فؤاد في السعودية مشاركة الفنان أحمد سعد أيضًا، ويقام يوم 25 مايو المقبل على مسرح بنش مارك بطريق الملك عبد العزيز في جدة بالمملكة العربية السعودية.

ومن المقرر طرح تذاكر حفل محمد فؤاد وأحمد سعد بدءً من يوم الأربعاء المقبل الموافق له 3 مايو المقبل، وذلك في تمام الساعة الثامنة مساءً.

تصريحات محمد فؤاد

كان قد كشف الفنان محمد فؤاد، حقيقة الغيرة بينه وبين الفنان محمد هنيدي، بعد تصريحات الأخير عن وجود غيرة بعد نجاح فيلم اسماعيلية رايح جاي.

قال محمد فؤاد، في تصريحات له: أنا كنت بكتب الافيهات بإيدى عشان يضحك الناس.. أنا مش بغير من حد، ولا يوجد ما أغير منه.. واللي يغير من صحابه عنده نقص.

حفل محمد فؤاد في السعودية حفل محمد فؤاد في السعودية

محمد فؤاد ومحمد هنيدي

الفنان محمد فؤاد، تابع في تصريحاته: الموضوع كرهني في إسماعيلية رايح جاي لأنه خلق حالة من الكرهة ولقيت حروب نجوم، لمين اللي يتم الإنتاج ليه، وغيره.. مقدرش أهاجم هنيدي.

محمد فؤاد، أضاف: أنا أغير منك انت يا هنيدى.. عيب إتقى الله ده انت هتتسأل قدام ربنا على كل ده، أنا كنت بصحيه من النوم عشان التصوير، وهنيدى عرف الالتزام لما أنا زعلت منه عشان يلتزم.

أحمد سعد وزوجته

تحدث الفنان أحمد سعد عن تجربة زواجه الرابعة بعد ثلاث تجارب فاشلة، كما تطرق الحديث على مقابلته للنجم العالمي ويل سميث، وفيما يلي نرصد عدد من تصريحات الفنان أحمد سعد التلفزيونية التي آدلى بها مؤخرًا.

  • من خلال تجربة زواجي أربع مرات، شايف إن قمة النضج إنك تختار زوجة بتهتم بنفسها مش بتهتم بيك أكتر شيء وبتحب نفسها أوي علشان لما تحب نفسها أكتر حاجة تقدر تحبك، مش تقول إنها بتحبني أكتر حد في الدنيا لأ تكون بتحب نفسها وتهتم بنفسها
  • لازم يكون عندها كيان وبتحب كيانها لأنها لو بتحب كيانها هتقدر تحب كيانك ولو فاقدة أي شيء في حبها لنفسها مش هتحبك أكتر حاجة
  • سميت بنتي على اسم مراتي لأن كان نفسها تسميها باسمها ووافقت منعًا للمشاكل في البيت
  • مراتي اتبسطت من أغنية عليكي عيون وأنا سمعتها ليها وإحنا مش بنكلم بعض
  • بسبب الأغنية كلمنا بعض وعرفت أنها مؤشر حلو جدًا لأن اللي بيطلع من القلب واللي بيكون حقيقي بيوصل للناس

    كل ما نتخانق مع بعض ببعت لها الأغنية دي

  • لما قابلت ويل سميث سمع الأغاني بتاعتي وانبسط انبساط غير عادي
  • لما سمع وسع كانت بالنسبة له مزيكا مختلفة وطلب مني نعمل مع بعض ديو
محمد فؤاد محمد فؤاد

محمد فؤاد محمد فؤاد

عمر كمال لـ صدى البلد: أظهر بشخصيتي في فيلم ساعة إجابة.. وأنا من مدرسة محمد فؤاد

«عيب إتقى الله».. محمد فؤاد يرد على غيرته من محمد هنيدي

هل يشارك محمد فؤاد في برامج رامز جلال مرة أخرى؟

محمد فؤاد يشن هجوما على الناقد طارق الشناوي

محمد فؤاد: ظهوري مع رامز جلال مش بسبب الفلوس وأبوه كان موصيني عليه