حسن شاكوش يحيي حفلا غنائيا في ثاني أيام عيد الأضحى

يستعد مؤدي المهرجانات حسن شاكوش، لإحياء حفلا غنائيا في عيد الأضحى المبارك 2023، وتم تخصيص هذا الحفل للسيدات فقط.

حسن شاكوش وحفل عيد الأضحى

ومن المقرر أن يقام حفل حسن شاكوش بشاطئ مخصص للسيدات بالساحل الشمالي يوم الخميس 29 يونيو الجاري، وذلك في ثاني أيام عيد الأضحى المبارك 2023.

مؤدي المهرجانات حسن شاكوش، ظهر مؤخرا وهو يقبل قدم والدته في أحدث ظهور له عبر مواقع التواصل الاجتماعي، حيث التقط صورة له وهو يقوم بتقبيلها.

ونشر شاكوش، الصورة عبر خاصية القصص القصيرة عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي إنستجرام، وعلق قائلا: «تحت رجلك ليوم الدين..أمي».

حسن شاكوش وزوجته

حسن شاكوش مطرب المهرجانات خرج عن صمته، وعلق على أزمته مع زوجته ريم طارق في تصريحات تلفزيونية قائلا: «مش هينفع أتكلم فيها ولو اتكلمت هتكلم على عرض.. أنت ممكن تحسد نفسك وأكيد الفرح بتاعي ده لازم نتحسد.. كلنا اتحسدنا.. ودي مسائل شخصية يا جماعة ياريت اللي ميعرفش حاجة ميتكلمش أنا اللي عايش في البيت وأنا اللي شايف أنا ومراتي».

ووجه رسالة للجمهور قائلًا: «ياريت اللي بيتكلم يتكلم كلمة الحق، كلمة الحق في الآخر هتقعد في عيالك ومتجيش على حد متتكلموش على حاجة مشوفتهاش».

واختتم حسن شاكوش تعليقه على أزمته الأخيرة، قائلًا: «إذا ظلمت حد هييجي في أعز ما ليك.. اتقوا ربنا فيّ أنا ومراتي ومتتكلموش في حاجة متعرفوهاش».

أعمال حسن شاكوش

وحول أعمال حسن شاكوش الجديدة، فأوضح أنه يحضر لمفاجآت عديدة خلال الفترة المقبلة، منها أغنية مع طارق الشيخ وأغنية مع عمر كمال.

حسن شاكوش حسن شاكوش

حسن شاكوش حسن شاكوش