رنا سماحة بشأن انفصالها عن زوجها سامر أبو طالب: «العلاقة بينا ماينفعش تطلع برة البيت»

كشفت الفنانة رنا سماحة حقيقة انفصالها عن زوجها الملحن سامر أبو طالب، عبر حسابها الشخصي على موقع تبادل الصور والفيديوهات «إنستجرام»، بعد الأنباء التي انتشرت مؤخراً حول هذا الأمر، فور إعلانها عن حملها .

وكتبت رنا سماحة عبر حسابها الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات «انستجرام»، «عذراً أيها الـ trend فلدي ما هو أغلى من كنوز العالم .. تعلمت في بيت أهلي أن العلاقة بين الراجل والست أمانة ما ينفعش تطلع برة البيت، خطيبتك، مراتك، طليقتك، أياً كان، الأمانة دي ولاد الأصول بس اللي يعرفوا يصونوها وما يفشوش أسرارها».

وأضاف، «ولاد الأصول بس اللي ما بيكذبوش ولا بيدعوا على بعض بالباطل، ولاد الأصول ما بيقذفوش المحصنات ((كبيرة من الكبائر)، ولاد الأصول بس اللي ما بيخونوش الأمانة، ولاد الأصول بس ما بيفجروش في الخصام، ولاد الأصول مش محتاجين يستعطفوا حد ولا محتاجين يدعوا المثالية، بيسيبوا أخلاقهم تتكلم عنهم».

وتابعت، «ما بيتكلموش هم عنها، ولاد الأصول ما بيلقحوش على بعض، ما بيجيبوش سيرة بعض غير بالخير، ولاد الأصول بيعاشروا بالمعروف وبيفارقوا بالإحسان، وما بينسوش الفضل بينهم، ده اللي ربنا أمرنا بيه، ده اللي أهالينا ربونا عليه، ده اللي الإنسانية بتقوله».

وتستعد رنا سماحة لإحياء حفل غنائي في 7 سبتمبر المقبل، على مسرح النهر بساقية الصاوي بالزمالك.

 

رنا سماحة تنشر صورتها مع زوجها بشهر العسل .. «المعني الحقيقي للسعادة»

 

مدبولي: «كورونا» هدد الخطوات الناجحة لبرنامج الحكومة.. والقيادة السياسية دعمت استكماله