سماح أنور: الست عايزة تعين راجل يسعدها

تحدثت الفنانة سماح أنور على العلاقات بين الرجل والمرأة، قائلة: «الرجل بيرتبط بالست لأنه عايز يسعدها والست عايزة تعين حد يسعدها ويشتغل المسعداتي بتاعها فبتنقي».

تصريحات سماح أنور

وتابعت عبر فيديو بصفحتها الرسمية بموقع فيس بوك، معلقة: «إيه اللي بيسعد الطرف الآخر.. السر اللي ماحدش عايز يعلنه»، وقالت: «ده أكتر حد هيسعدني خلاص هو ده، والراجل بيبقى عايز يحس أنه بيساعد الست ويسعدها، لأن سعادة الرجل في سعادة الست اللي معاه وبيحس بالنجاح، وبيحب أنه يتعين في وظيفة أنه يبقى هو اللي بيوفر السعادة للست».

واستكملت سماح أنور قائلة: «الحب عند الست رقم واحد والشغل عند الراجل رقم واحد، وكل ما بيتطور في شغله من وجهة نظره أكبر هدية بيديها للست وولاده».

سماح أنور سماح أنور

سماح أنور مسلسل بطن الحوت

كانت قد كشفت الفنانة سماح أنور عن شخصيتها في مسلسل بطن الحوت وظهرت في أول صورة للشخصية بلوك مفاجيء وصادم للبعض من الجمهور.

شاركت النجمة سماح أنور متابعيها وجمهورها بنشرها أول صورة لشخصيتها في مسلسل بطن الحوت، عبر حسابها الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي فيس بوك.

وعلقت سماح أنور على صورتها من مسلسل بطن الحوت، قائلة: «بطن الحوت.. سماح أنور»، وتوقع المتابعين شخصيتها بالعمل، تفاعل المتابعين والجمهور مع الفنانة سماح أنور من خلال التعليقات، حيث كتب أحد المتابعين: «واضح من الصورة إنك طالعة شريرة بقلب آسي نظرة حجر نفسها في الطيبة بس الفأس وقعت في الرأس والشر أصبح حياتها»، وعلق آخر: «عودًا قويًا إن شاء الله يافنانه».

أول ظهور لشخصية سماح أنور في مسلسل بطن الحوت.. والجمهور: طالعه شريرة

تفاصيل زيارة سماح أنور لـ سمير صبري في المستشفى رغم الخلاف بينهما

سماح أنور تدعم سمير صبري .. «وحياة كل الخير اللي بينك وبين ربنا هتقوم»

أية سماحة: النمل سبب زواجي من حفيد فريد شوقي .. كنت «ملبوسة»

فتوح أحمد عن مسلسل ذئاب لجبل: كله كان بيموت أثناء التصوير