كريم فهمي رفقة عمر خيرت من ندوة توقيع رواية مملكة الموت: صورة مع التاريخ

شارك الفنان كريم فهمي جمهوره بنشره مجموعة صور جديدة جمعته بالموسيقار عمر خيرت، من ندوة توقيع رواية مملكة الموت التي كتبها الفنان كريم فهمي.

كريم فهمي وعمر خيرت

علق كريم فهمي على صوره مع عمر خيرت التي نشرها عبر حسابه الرسمي بموقع انستجرام، قائلًا: «صورة مع التاريخ.. إيه الجمال ده وإيه الرقي ده.. من ندوة وتوقيع رواية مملكة الموت من معرض الكتاب لأبوظبي».

كان قد كشف الفنان كريم فهمي تعرضه للإصابة هو وابنته، بسبب الحسد، قائلًا: «بقول دايمًا الحمدلله بس أموت وأعرف مين اللي مركز معايا».

كريم فهمي وعمر خيرت كريم فهمي وعمر خيرت

إصابة كريم فهمي

كتب كريم فهمي في منشور عبر حسابه الرسمي بموقع فيس بوك: «من فتره عربيتي السواق عمل بيها حادثة total loss وبعدها العربيه التانية جابت كونترول يونيت».

وتابع: «وبعدها بكام يوم إيد بنتي نعومي اتكسرت ولسه متجبسة وبعدها بكام يوم المكتب بتاعي اتسرق وامبارح إيدي حصلها تمزق شديد جدًا».

كان قد أعرب الفنان كريم فهمي عن انزعاجه من السوشيال ميديا مؤخرًا، ومواقع التواصل الاجتماعي المختلفة، ووصفها بـ «أكبر كدبة».

قال كريم فهمي في منشور عبر حسابه الرسمي بموقع فيس بوك: «لما كله يبقي مكسر الدنيا ونمرة 1، ومصدقين الكدبة لما الأشكال كلها حلوة بفلاتر ومصدقين الكدبة».

وتابع: «لما الكل يبقي بيفهم كل حاجة رياضة، فن، سياسة، ومصدقين الكدبة.. لما ناس تشتم حد من ورا شاشة، وعاملين نفسهم رجالة، ومصدقين الكدبة.. لما حاجات كتير أوي يبقى إحنا في حضرة السوشيال ميديا أكبر كدبة».

كريم فهمي وعمر خيرت كريم فهمي وعمر خيرت

كريم فهمي وعمر خيرت كريم فهمي وعمر خيرت

كريم فهمي يعلن تعرضه للسرقة وإصابة ابنته

«اتكسفت أقوله».. رحمة أحمد تكشف السبب الحقيقي لبكائها خلال مكالمة كريم فهمي

كريم فهمي ينتقد السوشيال ميديا : كله مكسر الدنيا ونمرة 1 ومصدقين الكدبة

كريم فهمي: أنا مش شخص ملتزم وكتبت أفلام تم تقليدها

كريم فهمي: حياتي كانت صعبة بعد انفصال والدي.. وزوجتي تغلبت على عيني الزايغة